Help Center

FAQ

Weer

Hoe installeer ik mijn Individueel Weerstation?

Hoe kan ik de grafieken weergeven en lezen?

Op de Netatmo Weather app verschijnt "Het Weerstation kan onze servers niet bereiken. Hebt u de stekker er uit gehaald of het wifi-wachtwoord gewijzigd?".

Op de Netatmo Weather app verschijnt "Deze module kan het station niet bereiken".

Hoe vervang ik de batterijen van de accessoires die verbonden zijn met het Individueel Weerstation?

Veiligheid

Hoe installeer ik de Welcome binnencamera?

Op de Netatmo Security App verschijnt "Video niet beschikbaar. De camera is losgekoppeld".

Wat gebeurt er wanneer mijn micro-SD-kaart vol is?

Hoe de Presence buitencamera installeren?

De Netatmo Security app geeft de foutmelding "SD-kaart is defect" weer. Wat moet ik doen?

Energie

Er kan geen verbinding gemaakt worden met mijn Relais. Wat moet ik doen?

Het lukt me niet om mijn Netatmo-producten te verbinden met het wifinetwerk. Wat moet ik doen?

Wat houdt de verwarmingsanticipatiefunctie (Auto-Adapt) in?

Het lukt me niet om de kabels van de Thermostaat te verbinden met mijn verwarming. Wat moet ik doen?

Waarom start mijn verwarming eerder dan het tijdstip dat is aangegeven in mijn planning?

Luchtkwaliteit

Wat is HomeKit en hoe werkt het?

Hoe vind ik het MAC-adres of het serienummer van mijn product?

Ik kan geen verbinding maken met de Wi-Fi, ookal gebruik ik het juiste wachtwoord en bevind ik mij dichtbij mijn Wi-Fi-toegangspunt. Is dit normaal?

Welke spraakbesturingen kan ik gebruiken om mijn HomeKit-ondersteunde Healthy Home Coach te bedienen?

Wat zijn de vereisten om de HomeKit en Siri te gebruiken?